Vášeň pro vodu je základem naší angažovanosti ve sportu. Voda jako elixír života a sportovní výkony k sobě ostatně patří - stejně jako hansgrohe k nejkrásnějším chvílím s vodou. Cyklistika je inovativní, dynamická a umí nadchnout davy, stejně jako naše výrobky v koupelně
a kuchyni. Proto je hansgrohe oficiálním hlavním sponzorem prvotřídního cyklotýmu BORA-hansgrohe.
Chlapci jdou každý den na své hranice, zvládají déšť a horko, budí nadšení svou výdrží a dynamikou ve tomto nanejvýš náročném povolání. Voda k tomu jako každodenní dávka energie patří: hansgrohe tak pomáhá soustředit se na další výzvu a nabízí po namáhavém dni uvolnění ve sprše. Motivace a odměny, v podobě osvěžujícího elixíru života, si špičkoví sportovci, kteří každý den podávají maximální výkony, cení.
Cyklistika je obzvláště dynamická a umí nadchnout davy, stejně jako naše výrobky v koupelně a kuchyni. Proto je hansgrohe oficiálním hlavním sponzorem prvotřídního cyklotýmu BORA-hansgrohe.
Cyklotým BORA – hansgrohe Vás informuje na svých oficiálních internetových stránkách a je aktivní i na sociálních sítích:
I po Tour de France budou naši jezdci podávat maximální výkony, mimo jiné na následujících závodech:
Devět z deseti zákazníků se podle studie* shoduje, že hansgrohe PowderRain jim připravil „nejlepší zážitek při sprchování všech dob“. Není divu: sametově jemné mikrokapky zahalí tělo jako jemný, osvěžující letní déšť. Powder Rain je přitom nejen jemný, ale díky inovativní technologii proudu i efektivní.
*1 500 koncových zákazníků testovalo v prosinci 2018 technologii hansgrohe PowderRain u trnd, evropské společnosti pro participativní marketing.